Tid för MR!

Idag kom en kallelse till min MR (magnetröntgen) av vänster axel. Då får jag veta om det är läppen som släppt i kanten? Och hur det ser ut i övrigt. Ska ringa till ortoped avd i morgon för att boka in en tid hos M min OTP, då vi ska prata om min OP (operation). Det är med blandade känslor inför detta, jag vill att min axel ska bli bra, men det är jobbigt att börja om. Allt jag byggt upp i ett år nu försvinner. Hittar jag inte en medrytttare till Tempus måste han vila & också börja om igen... Samtidigt finns förutsättningarna att återhämta mig fortare när jag har bättre fysik. Men ett steg i taget...Måste ringa & jaga på AT om min rullstol. Hon ville höra med min sjukgymnast en extra gång vad hon tyckte, men tiden bara går & inget händer... Imorgon kommer garaget till min El-scooter eller Princess Ride som jag kallar henne. Där också rullstolen ska stå sen. Mycket på gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0