Julklappar

Har varit i ett stort köpcentrum där allt finns, lite stort kan jag tycka, men idag lyckades vi bra. Utan stress och med bra planering tog vi oss runt i lugn och ro. Min assistent och min danspartner (läs rullstol), min assistents uttryck tycker det låter roligare. Det är lika skönt varje gång att få vara pigg under tiden och på vägen hem. Istället för att göra slut på alla krafterna. 

Har köpt några julklappar idag, vad säger jag inte 😉

Det känns skönt att ha några klara och jag är igång nu i alla fall. Det är lättare i år då inte så många julklappar ska köpas. Vi i familjen har sagt i många år, inga julklappar till oss vuxna. Jag kan inte låta bli! Tycker det är så roligt att ge bort presenter. Ska ge bort några i alla fall. Kanske kan tyckas att jag är sent ute, men jag känner att jag har koll på läget. 😀

Hur gör du och din familj med julklappar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0