Fix inför festen, kläder är klara

Samlar kraft för att ta mig ut en sväng med hundarna.
 
Hade en bra dag igår, vi lyckades hitta tid så jag kunde åka till stan för att göra ärenden och storhandla. Jonne har jobbat sent hela veckan, varit hemma efter 21 så tiden har inte funnits. Nu hade jag några timmar till ledsagning kvar så fick hjälp med det, tyvärr han vi inte med alla ärenden men det viktigaste. Hittade en klänning till min 30 års fest nästa helg, super snygg! Första jag prövade och den satt som gjutet, nu hoppas jag på varmt väder så jag kan ha den, har en plan B annars. Nu behöver jag pröva skor som passar till den.
 
Har en hel del att fixa inför festen hoppas vi får ihop, det svåraste är tiden. På söndag kommer Ida hit, hjälper oss då med lite praktiska saker som jag har svårt att genomföra.
 
 
 Nu ska jag ägna lite tid för hundarna, vi behöver lite frisk luft.
Foto: Madeleine G
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0