Ett av Taylas smultron ställen

Här blir Tayla överlycklig varje gång vi kommer, hon pinnar på extra fort, får en annan hållning och viftar glatt på svansen!



Det är ett ställe i närheten där vi bor, där finns ingen trafik, en lång raksträcka mellan fälten, där det finns många intressanta dofter. Hon tycker det är lika kul att springa på vägen och ibland ta ett varv över en åker. Dom andra två, Bazze och Nellie gillar också den här svängen.

Hade jättekul igår hos mamma, dit nästan alla i familjen kunde ansluta till middagen för att få träffa morfar och mormor. Vi badade en sväng i polen mellan maten och fikat. Hur länge sen det var vi gjorde det tillsammans minns jag inte!? Kul hade vi!! En mycket lyckad kväll!

Fick mycket fint besök idag av min morfar och mormor. Än hade dom inte hunnit se hur vi bor men fick möjligheten nu (tyvärr var Jonne inte hemma). Fikabröd köpte dom med sig från bageriet på vägen hit. Gick husesyn, liten sväng ute också, hann titta på några av mina alster. Tittade på lite foton medans vi fikade och prata gamla minnen. Jätteroligt få visa dom hur jag bor idag! Bonusen är att få lite extra tid tillsammans med dom.

Trött men mycket glad över igår kväll och dagen. Nu ska jag samla nya krafter inför helgen. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0