Dom är fina tillsammans!

Dagen började inge vidare. Huvudvärken jag somnade med eskalerade under morgonen och gav mig feber och illamående. Spänningar i kroppen och trötthet. Planerna för dagen var bara att lägga ner, sjukgymnasten fick jag avboka. Efter 16 började det vända, med vila, kylda musklerna i nacken och extra tabletter.
 
Jag kunde möta Ida i stallet och fick hjälp med att skura Tempus box. Nu är den skinande ren igen, väntar nu på att den ska torka. Snart är det dags för in stallning, hösten är på intåg.
 
Dom är så fina tillsammans Ida & Tempus
 
Glad att jag fick se dom igår på ridbanan, hon har gjort ett fint jobb med honom! Är jätteglad för all hjälp jag fått och får!! <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0