Svårt att vara glad när man har ont!

Vakna och känna att nacken värker är inte roligt! Det höll i sig nu till eftermiddagen innan jag lyckades besegra smärttrollet.
 
Just då när smärtan känns mest är det svårt känna glädje och minnas allt kul, bra, roligt jag gjort. Känner mig mest värdelös. Tar mig upp ser till at hundarna får komma ut på tomten (igen efter Jonne åkt), ger dom mat, äter något själv. Sen somnar jag bara om på soffan, tills jag orkar sätta mig upp. Prövade med att kyla nackmusklerna, det hjälpte inte. Tog en tablett och på med Back On Track kragen och nu har det släppt!
 
Sitter nu ute, det är lite kallt, med jag har klätt på mig, den friska luften, solen, vinden får mig att må bra. Då kan jag släppa allt annat, inte tänka för mycket utan bara njuta! Hundarna gör mig sällskap, Tayla ligger nere på gräsmattan och tittar på mig där jag sitter på altanen. Bazze ligger i skuggan och Nellie ligger utslagen i solen.
 
Nu ska jag fortsätta njuta av den finna dagen, vackert väder och göra något roligt!
 
 
 
 
Önskar dig en fortsatt fin fredag och en trevlig helg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0