Tillbaks på jobbet igen

Idag var jag tillbaka på jobbet igen efter ha varit hemma fredag & måndag. Har haft för ont för att ta mig dit. Tiden går lika fort som vanligt när jag är där.
Årets höstmarknad gick av stapeln idag, hade inte tänkt åka. Men nu mär kylan börjar komma igen, fryser ja om mina fötter & dom värker. Då kan det vara skönt med ett par riktiga fårskinnstofflor. Har köpt mig ett par nya idag, jättenöjd med mitt val.


Planen var att rida, men orken räckte inte riktigt till. Åkte raka vägen hem istället.
Imorgon blir en stor dag, då ska Bazze till Ortopeden. Han har blivit hjälpt av smärtstillande medicinen, men det har inte tagit bort hans problem. Därför ska vi undersöka vidare för att få en diagnos & kunna ge rätt hjälp!

Håll tummarna för honom (& mig)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0