Pussel 2000 bitar, en liten utmaning...

Hoppas ni har haft en härlig jul, med skratt, god mat & kärlek!?

Det har jag haft, det har varit hektiska dagar, men väl värda att minnas!

Idag är första dagen vi bara varit hemma, tagit en sovmorgon & inte gjort för stora ansträngningar.

Vi har påbörjat en utmaning, fick detta pussel för några år sedan, men tillfället eller suget har inte funnits. Nu lägger jag varje ledig liten stund :-D



Vi hjälps åt, vilket jag tycker är en kul sysselsättning att få göra tillsammans! Det tog närmare 3 timmar för oss att sortera bitarna någorlunda, så att vi hittar bland dom. Har nu kommit en bit påväg, köksbordet är belamrat. Min ena syster köpte en bra grej i julklapp åt någon annan som vi skulle ha nytta av nu. En pusselmatta, vi ska också köpa en sådan, tänk så praktiskt att kunna rulla ihop pusslet när man inte ska lägga & att (i vårat fall) inte våra katter tar bitarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0