En vecka senare

Skäms för att jag inte uppdaterat, en hel vecka har hunnit gå! Var till sjukgymnasten förra veckan, har fått ett nytt program, där jag ska pröva ut några bollövningar som passar mig? Det är en stabilitetträning som förhållandevis lite roligare... Tempus fick en ny kompis till helgen :-) Lilla Daisy, en söt men bestämnd liten dam.
Passade på när en i stallet skulle på clinic i dressyr, av en gammal sort. Intressant att se något som man inte sett tidigare :-) Fick en liten inblick vad det handlar om & hur dom tänker med inlärning av olika momenten & vägen dit. Var fullständigt utslagen efter, ont överallt!! Orkade vare sig tänka eller göra något. Så har tagit igen mig idag. Men det räckte inte med att sova ut. Hade en skaplig huvudvärk redan när jag vaknade. Kotorna i ryggraden levde som vanligt ett eget liv! Dom kylde jag ner med mina mjölpåsar, men tog även extra smärtisar.. En ny vecka, ska ta nya tag, våren är här för att stanna å jag tänker njuta av den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0