Sötaste syster ♥

Även om dagen inte har varit toppen så har jag fått umgåtts med min syster Felicia..
 
Riktigt länge sen vi spenderade tid tillsammans, senast hon var hemma hos oss var när jag fyllde år i maj. Sen har vi setts, men inte några längre stunder. Så att hon hade tid att komma förbi idag, var riktigt kul! Det är alltid lika lättsamt att umgås med henne, tiden rinner iväg. Önskar såklart att hon hade möjlighet att vara här oftare.
 
Men är jätteglad för de gånger hon är här! ♥
 
Har köpt snittblommor idag, min farfar har fyllt 70 år & vi firar honom imorgon. Jag har tagit på mig att göra blomsterarrangemanget & kortet! Vilket ska blir superkul!! Så vi får se vad jag hittar på när jag börjar skapa & låter inspirationen & kreativiteten flöda.
 
Så nu MÅSTE jag sova så jag orkar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0