Mycket att stå i!...

Försöker komma igång med dagen! Det är fradag, uppehåll, solen kikar fram mellan molnen & det har varit första natten med - 2 grader.

Så jag borde ta tag i jordkällaren & göra ordning den inför vintern. Så jag kan ställa in mina blommor i den. Sen har jag några blommor som ska ner i jorden. Borde också plocka äpplena från äppelträdet..

Apropå äpplen, blir jag sugen på att baka.. Så hela Sverige bakar igår & då får jag inspiration. Så vad ska jag börja med?!

Allt kan jag inte göra & det är bara ljust ett par timmar till så det blir att sätta fart..

Tror jag klär på mig & tar en sväng på tomten med sällskap av hundarna så får vi se vad det blir : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0