Första snön ligger på marken...

Även om jag inte hann ut innan solen gick ner så hann jag innan första snön föll!
 
Nu ligger ett vitt täcke över tomten & altanen. Hade hört att den skulle komma men märkte det inte, så det vart som en liten chock när jag tittade ut. Men vi är förberedda, Jonne satte på vinterdäcken i söndags, så jag åker säkert.
 
Det är som sagt kallare ute, det biter i kinderna.. Så är ganksa skönt att sitta i soffan, med ljusen tända & koppla av! Ska nog göra mig en kopp te också ; )
 
Tittade på bilderna nu på mitt kort & arrangemang. Tog dom inte själv & dom vart inte så bra som jag trodde. Så blommorna får jag hoppas på att min kusin tagit en bild på! Men kortet har jag en OK bild på. Så lägger upp den i alla falll..
 
 
Gunnar mår bättre nu : )
Har har lånat Puma´s korg, som hon ligger i jämt. Men hon är så snäll & låter honom ligga kvar.. Dom är ju för söta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0