Är det bara skit så kan man alltid göra det lite mysigt för då blir känslan bättre..

Nu är jag på benen igen, si sådär lagom tills man ska sova.. Men vad gör det, de visar att jag får en bättre dag imorgon! : )

Bilderna ifrån helgen går inte att överföra nu av någon anledning, så får göra ett nytt försök imorgon & får förhoppningsvis ihop ett inlägg om helgen..

Så, denna dag blev till något i alla fall, med ett varmt skönt skumbad! Köpte nytt badskum i helgen, som en del av pengarna gick till rosa bandet. Så ville ju pröva det ; )

Brukar göra något mysigt när jag har så ont som haft idag. För att om den ändå är skit, så kan man göra något posetivt! Så tog in en CD-spelare i badrummet, satte i en avslppningsskvia, med havetsbrus & instrumental musik. Tände ljusen & kröp ner i det varma vattet.

Mycket skönt! Mediterade till musiken, i ett försök att bli av med värken, andades lååånga djupa andetag för att få syre i mysklerna & få lättare att slappna av.

Gav mig själv en skön ansiktsmassage, för att slappan av i käkarna. Sen av bara farten så filade jag fötterna, använde sockerskrubben på kroppen, det blir som en lättare skön massage. & när jag klivit upp & skulle rengöra ansiktet så satte jag på en pore cleansing mask. Så skönt! Så fast jag fortfarnade hade ont, så var jag mer avslappnad & varm i kroppen..

Men lite extra smärtis & vila i sovrummet med släkta lampor så lättade det sen..

Så kommer gå å lägga mig nu utan en molande & bultande värk : )

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0