Tuff start första veckan på abetspraktiken!

Äntligen har jag tagit mig lite ork att sitta här..

Dagarna rusar iväg! Skrev ett inlägg igår på mobilen, men när jag råkade radera allt så fanns inte orken att börja om. Så gör ett nytt försök nu.

Det är svårt just nu att ha orken att sitta här när jag har min arbetspraktik. Men ska försöka uppdatera så gott jag kan & målet är ett inlägg om dagen, men sen blir det som det blir. Förra veckan gick allt i ett & sen har det varit små saker hela tiden. Men åndå tycker jag inte att jag får något gjort. Har varit slut på kvällarna när jag kommer hem, så somnar tidigt!

Idag har jag varit på pensionatet igen, underbart väder som jag fick njuta av tillsammans med hundarna! Det är lite nytt jag lär mig varje gång, så är lite mosig huvudet sen när jag åker hem. Men tycker det är kul att lära mig...

I söndags firade jag & Jonne 1 år ihop. Tiden rusar iväg, mycket har skett under det senaste året & nu har vi ett nytt år framför oss med nya utmaningar & äventyr :)

Vi firade med att spendera dagen tillsammans, gick ut på en Italiensk restaurang på kvällen. Åt god mat & bara var med varnadra. MYS!! Älskar dej mitt ♥

I tisdags fick jag äntligen chansen att återhämta mig litegranna, väl behävlig efter en tuff start på första veckan på jobbet. Med allt annat runt omkring som ska funka & gå ihop. & när det blir någon extra grej blir det genast mycket. Svårt att få ihop det, men hoppas på att hitta en balans.

Imorgon är det lite lugnare, så då ska jag bara vara, ta dagen som den kommer & umgås med hundarna...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0