Hipp hipp hurra

på min födelsedag!

& sen GRATTIS Sverige & Loreen!!!

Har precis tittat klart på ECS, ska nu bar göra det här inlägget innan det är dax att sova. Har förberett hela dagen för att ta emot gäster imorgon. Smörgåstårtor har vi gjort tillsammans, som är färdiga att ganera imorgon. Har fixat ute på tomten, jag planterade blommorna jag köpte i fredags & Jonne fick klippa gräset. Ska försöka lägga upp bilder på blommorna sen, men dom är finare om ett tag då dom fått växa till sig ;)

Det har varit en lång dag, fick lite massage i soffan av Jonne, ska snart få en mer genomgående så jag orkar fira imorgon.

Jobbade i fredags, vem kan klaga när solen står högt på himlen & man får vara utomhus i naturen med djuren. Synd bara att jag är så trött sen när jag kommer hem & inte orkade promenera med mina egna. Så vi var på tomten tillsammans istället :) Men dom var lika glada ändå!

Så får återhämta gen mig en annan dag.. Imorgon ska jag bara njuta, umgås & äta gott! ;)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0