Dagen efter...

Hade en underbar födelsedag igår på alla sätt! Kunde inte ha blivit bättre.

Vart väckt på sängen med frukost, blommor, sång & presenter. Tack älskling för att du gjorde min dag ♥

Familjen var här & några vänner var här & firade. Vi satt ute under tak & kunde njuta av sommarvärmen som var. Vi bjöd på smörgåstårtor, korvar, ost & kex, massa olika frukter. Så man kunde plocka det man ville.

Smörgåstårtorna vi gjorde vart riktigt goda!! En var med tonfiskröra & räkröra.


å den andra med tonfiskröra & kallröktlax-röra.


Det var en låååång dag! Så var helt färdig på kvällen.

Idag skulle jag jobba, så det var bara att kliva upp, även om det tog tid. Var helt slut, öm & det värkte i kroppen. Men gjorde mina timmar & sen åkte jag hem å lag mig, sov ett par timmar innan jag orkade sitta upp igen. Har haft feber under kvällen, så nu måste kroppen få återhämta sig!

Det tänker jag börja med en massage ifrån Jonne ;)

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0