Svamp lycka!

Uppe med tuppen! (06.55)

Var alldeles för trött för att blogga igår kväll när jag kommit hem, vilat, ätit & rensa svampen..

Så gör det nu istället..
Idag blir det inget pyssel trädgården :(
Det blåser & regnar. Såd å får man passa på att göra sånt som behövs inne. & att glra finns det gott om! ;)

Tog mina extra krafter igår på en tur i skogen med Tayla. Som tur är kunde jag ta scootern dit jag ville & sern plocka svamp.













GÅRDAGENS SKÖRD!



Fick mycket svamp med mig hem! Var ute ca 1½ timme. Hittade mina första gulisar :) STORA var dom också.

Kommentarer
Postat av: Anna D

Underbara bilder! :)

Jag plockade mina första gula redan veckan efter midsommar. :)

Härligt att du kan ta din scooter till ditt ställe, jag hoppas på att jag snart får hjälp med sådant, och det snart.



Kramar!!!

2011-09-08 @ 22:58:22
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0