Sol, plantera om, bakar...

Kan inte annat säga än att jag njuter!
Toppen väder, suttit ute i bara linne, ätit frukost & lunch ute.

Just nu är jag inne i en planterings period. Det kliar i fingrarna. Men idag hade jag inga nya krukor & blommor att planatera. Så när jag nu har ångan uppe så tog jag tag i mina inneblommor. Som har hängt över mig jag vet inte hur länge!?

Nu är hälften gjorda. Så det känns riktigt bra. Det bästa är kanske att göra det på våren. Men gjorde det inte i våras & vet inte om jag gjorde det förra våren heller. Så det var dax hur som.

Har bakat en banankaka till Jonne.. Som han älskar, den fick han första gången vi träffades i vintras...

Ska snart fika på den när han kommer hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0