Kaffe & banankaka

Fick en trevlig avslutning på kvällen igår.

Gick en promenad tillsammans med Jonne & hundarna. När vi kom hem åt vi banankaka som jag bakat precis innan vi gick.

Mycket god!



Är såååå nöjd med min dag igår, kan knappt förstå att jag fick allt gjort som jag ville?! Vet inte när det hände senast????...

Nu är det en tvättmaskin som går, jag ska komma på vad jag ska baka för kakor idag till kören. VI har en fika lista, idag är det våran (= jag) tur att fixa fikabröd. Får se vad det blir? Inget allt för avancerat, vi har heller inte mycket tid på oss att fika sen...

Ska ta en kopp kaffe nu medans jag bläddrar i kokböckerna.. & äta lite banankaka ;)

Kommentarer
Postat av: Anna D

Mums så gott det ser ut!

Kör skulle jag vilja sjunga i igen, men orkar inte tyvärr.

Du får sjunga åt mej också. ;)



Kramar!!!

2011-09-16 @ 23:15:49
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0