Ja vad gör man när minnet sviker en?

Nu sitter jag här klar, tror jag i alla fall?..

Väntar på färstjänst som ska hämta mig. Ska till OT- center idag.

Då slår det mig när jag står i duschen att jag inte hänmtat mina gipsavgjutningar till skoinläggen. Så nu vet jag inte hur jag ska göra?

Kan inte hämta dom, det är för sent att avboka besök & taxi. Så får väl helt enkelt skämmas, säga som det är till S att jag glömt dom. Pinsamt!

Antingen får jag komma in igen nästa vecka med dom eller om han gör nya?

Jag ska i alla fall få ny nackkrage, nya skoinlägg, kanske fotledsortoser? Så om inte annat kan vi ju alltid titta på det :)

Nu måste jag kila, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0