En lång tur med hundarna på scootern

Nu har jag njutit av det fina vädret ihop med Bazze, Nellie & Tayla.

Vi tog en tur med scootern, samtidigt som jag satte upp lapparna. Om någon sett Tarzan eller Maggan.
Märkte dock att jag tappat mitt pannband när jag kom hem :(
Så tar en sväng med bilen när jag ändå ska iväg. Men tog en lång runda, 1timme. Så det kan ligga precis vart som helst!

Ska möta upp Laila på stan å ta en fika tillsammans. Köpa present till mamma som fyller år imorgon & till Nellie som blir 3 år på söndag.

Nu måste jag ta en dusch, är svettig efter ha sprunigt runt med moppen här hemma...

Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Anna D

Härligt med en sådan tur i naturen. (Lite avis)

Hoppas du hittar ditt pannband och att du och sambon får en fin helg.



Kramar!!!

2011-09-09 @ 21:20:57
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0