Om 3 månader är den borta!

Segt var det här!

Har inte kommit igång idag.. Var lika slut igår när vi kom hem.
Vi blev bjudna på farmors delikata smörgåstårta. Mums!!

Efter vi fikat klart så gick vi till mitt radhus. Det ska tömmas. Japp har sagt upp min bostad. Läskigt & roligt på samma gång ;)

Det känns super bra allt!
Nu är det på riktigt. Ingen återvändo... Även om jag har tagit med mig prylar tidigare, så är det skillnad nu. För nu packar jag i kartonger. Så köket är klart. Det står nu i kartonger där & väntar på att fraktas hit. Adressen är också ändrad. Så om 3 månader så är radhuset borta helt.

Nu börjar jag en ny fas i mitt liv...

Är super lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0