Idag fick vi till en fika dejt

Hade inte träffat min barndoms vän Rebecca på bra länge nu.

Närmare 2 år, konstaterade vi idag. Vi har haft sporadisk kontakt. Men de gånger vi hörts har det inte funkat att ses. Tiden rullar bara på så lätt...

Men idag när jag visste att jag skulle in till staden så tänkte jag att det var läge att ses på en fika. Så vi sågs en snabbis. Hann uppdatera oss i det stora hela vad som har hänt. Riktigt trevligt & kul att ses igen!



Nu på kvällen har vi varit iväg & firat min farfar. Ätit god smörgåstårta & fikat..

Men är så uppblåst & har ont i magen. Drack en latte tidigare idag, vilket jag inte skulle gjort! Så nu blir det sängen & hoppas på att den ska vara återställd imorgon.

Hur det gick på mitt besök på OT-Center berättar jag om imorgon.

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0