En nivå skillnad på 1/2 cm!!

Sitter här & kollar igenom vad som har hänt sen sist...

Vart öm i hela kroppen igår. Som när man har feber, man kan inte nudda en kroppsdel utan att det gör ont.  Jonne gav mig massage när vi lagt oss.

Där innan hade vi rastat hundarna en sväng, kände att jag behövde lite luft, så hängde med honom ut.

Men när han gav mig massage sen så var det inte så konstigt att jag hade ont! En av koterna i nacken stack upp en 1/2 cm från dom andra. Dom fick helt enkelt inte plats. Han sa att jag hade förstått om du hade stått & slippat väggar & tak en hel dag eller gjort något riktigt tungt. Men detta har tillkommit på ett dygn! Sen sist jag fick massage.. Min kropp gör som den vill!

Det ät tur att jag har Jonne, vad skulle jag göra uten dig ♥

Idag var jag stel & öm när jag vaknade, så efter frukosten fick jag lägga mig en stund på spikmattan. Huvudvärken lättade, men är på väg tillbaka nu. Så tänker lägga mig på soffan, under en filt & titta på en film.

Förhoppningsvis så kan jag ta mig en sväng på el-moppen i eftermiddag? :)

Rösten är borta, så håller tummarna att den repar sig tills vi har konsert på söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0