Röntgen gjord

& hemma igen...

Det gick rekord fort på akuten, ca 1 tim & 15 min. Har aldrig hänt tidigare. Men någon gång ska vara den första, vilket jag var mycket tacksam över i natt!!

Dom har tagit 5 röntgen plåtar på min handled & hand. Det hon hade kunnat se var att det var någonting på höger sida av handleden. Men kunde inte säga om det var en fraktur.. Imorgon kommer en ortoped titta på plåtarna. Så om det är något kallar dom in mig under morgon dagaen. Annars är det "bara" en stukning. Så håll tummarna nu för mig! ;)

Ett stort tack till min vän som körde mig in & hem till från akuten.. & Laila som ryckte in akut okså för hundvakt.. Vad göra utan mina vänner?! Bamsekram till er ifrån mej ♥ 

Har tagit stecolid & ketogan så hoppas på lite sömn nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0