Vackert, ljuvliga dofter, delade det med mina käraste ♥

Tog en skön, mysig promenad men hundarna. Det doftade fantastiskt överallt..

Ser ut som dom alltid gått tillsammans...









Har aldrig sett den tidigare....

Vi avslutade promenaden med att kasta boll på ängen. Dom sprang som tokiga, lyckliga, busiga hundar... Tayla ville inte sluta.. Hon älskar att hämta bollar eller vad som helts som man kan kasta till henne...

Det känns i kroppen nu, så för att orka med att fylla år & mina gäster i morgon så tänker jag lägga mig nu.. HTJ kommer tidigt, hade önskat att få sova ut.. Men så blir det inte, får vila emellan sen istället. Hoppas på fint väder så vi får sitta ute!



Kommentarer
Postat av: Anna D

Vilka härliga bilder!! Sommarkänslan infinner sej och värmen sprider sej i själen när jag ser så underbara bilder. :)



Kram på dej!!! :) <3

2011-05-27 @ 22:45:16
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0