En promenad i solskenet, fågelkvitter & bilarna som körde på isen

Har varit ute med hundarna på en promenad, njutit av solen & fågelkvitter...
Mycket skönt att få andas frisk luft!

Tog en hel del bilder, så tänkte dom skulle få berätta om våran promenad..

Vi tog oss ner till havet, tränade dressyr gjorde vi på vägen ner :) Men sen fick dom släppa loss!


Nellie





När vi var där nere hörde jag att dom körde ute på isen, det var också andra som hade uppmärksammat det..


Så vi gick helt enkelt dit & tittade, det var en traktor som plogade hela tiden


En cross körde




3 bilar sladdade runt, men av någon anledning stod 2 stilla?


Min lilla mullvad ;)








Vet inte om dom är modiga eller dumma som kör på isen? :)


Men tar det stop så blir det ett ganska mjukt stop! ;)


Den åkte helt enkelt rakt fram i kurvan...


Mysigt var det...










Inte lätt att fånga alla tre på bild när man dessutom ska fota själv! Men gjorde ett försök ;)

När vi sen var på väg hem lät det som om någon öppnade en knarrande dörr, men i sälva verket var det ett träd som gått av & lutade mot ett annat... Lite läskigt.. Trodd först det skulle ramla, men som tur var det stod det inåt skogn & inte utåt vägen!


Vi var ute hela 1½ timme, men som ni förstår vart det en paus halvvägs, som tur var.. ;) Väl hemme igen mötte jag grannen, små pratade lite. Då talar han om att dom skaffat en katt. Fick komma in & titta på underverket. En liten Doris på 10 v så bedorande söt!! Sköldpaddsfärgad & långhårig. Tyvärr ingen bild :(

Nu ska jag försöka göra lite middag åt mig..

Många bilder blev det, men kunde inte välja bara några..


Kommentarer
Postat av: Cotswolds

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-04-30 @ 20:58:10
URL: http://cotswolds.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0