Vill ha, så fint!

Lite som jag hittade när jag var på stan i onsdag & idag på Åhlens hemsida. Som skulle göra sig så bra hemma hos mig!...

Har hittat en mycket gullig ljuslyckta.. Kostar 29 kr


En längre tid har jag letat kuddar till mina soffor, nu har jag hittat en :)
Den skulle vara sååå fin i min soffa! ;) Kostar 149 kr


Med dessa kuddar till


Vem vill inte krypa ner under detta påslakan, så mysigt! Kostar bara 395 set


Hur cool var inte den här då! Det är en bakform... Kostar 129 kr


Denna kopp blev jag helt kär i när jag var på stan i onsdags! Tyvärr gör den sig inte rättvisa på bilden... Men den är som en bakelse som man vill bara äta upp! Den är ljuslila, guld dekoration med en ros i botten på koppen & på fatet under koppen som inte ens visas... Den kostar hur som helst 99 kr. Så vet inte hur jag ska få råd till 4 st?...



Har lånat alla bilder ifrån Åhlens.se. Drömmer vidare om dessa fina saker!..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0