Kalas för min Bazze som fyllde 5 år!

En rolig dag har vi haft & tror jag talar för Bazze & Nellie då också :)
Kalas har det varit hela dagen! Ruedee & hennes barn var här på dan. Presenter har dom fått, säger dom, för Nellie fick också så det inte blev gruff... Glada blev dom!

Min helt egna tårta, gjort tårtbotten & vaniljkräm själv :) Blev godkänd, mycket god!
Våran jordgubb & vailjkräms tårta.


Bazze & Nellies morot & köttbullstårta :)


Gluffs sa det så var tårtan borta!


Presterna var mer än mycket omtyckta!


Vad var det i pakete?...


En hel påse med gott & blandat! ;)


Nellie fick också smaka, en klubba...


Bazze med en slicke pinne i munnen...


Paketet dom fick av mig, då hade dom fattat, det slet dom bokstavligen upp!


Belöning för det fick dom. Har inte sett Bazze någon gång tidigare tuggat 1 tim på ett ben! Bra betyg!! :)


Nellie fick ett också såklart... Hon slukade sitt på 1½ timme!




Jane sov i solen...


Kim kan göra konster med tungan!


sen kom Laila, Lisa, Frida, Freja & min syster Felicia :)

AV laila fick dom en varsin leksak, mycket omyckt den också! En räv & en kanin..


Bazze somna med räven, sötis!


Nu är vi alla trötta efter en lång dag med kalasande.. Trevligt & roligt har det varit :) Det har varit en mycket lång vecka, mycket har hänt.. Så nu måste jag dra ner på tempot. Men först ska jag till läkaren i morgon.

Tack till er alla som ville fira Bazzes 5 års dag tillsammans med oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä men gud vad roliga bilder! Och att dom öppnar paketen själva också hahah! <3

2011-03-24 @ 14:31:27
URL: http://feliciawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0