Nu är det avslutat på AF, får se vad som händer nu?...

Kanske något bättre idag... Men sov inte så bra, många avbrott.

HTJ har varit här & gjort fint! Så n kan jag koppla av & njuta av ett rent & fint hem :)
Had egentligen inköp idag, men gissa, pengarna har inte kommit. Förvånade? Inte jag!! Jag skickade in min närvaro försäkran den 10 feb, då är det mer än 14 dagar kvar till utbetlaning. För fr o m när man skickar den så räknar FK 14 dagar framåt. Den ska mellanlanda på AF, min handläggare var inte där. Då ska någon annan öppna hennes post, men som vanligt så funkar inget som det ska när det gäller mig! Så intyget vart inte inlämnat till FK förens den 17 feb. 14 ifrån det blir den 3 mars. Så jag kan inte betala mina räkningar i tid denna mån heller & mat har jag inte handlat på 15 dagar!

Jag ringde såklart upp både FK & AF. När jag fick veta att det var AF fel, så sa jag rakt ut att jag orkar inte mera!!! Det får vara nog nu! Det är erat fel, jag kan inte handla eller göra rätt för mig. Men inget går att göra, jag får snällt vänta...

Men jag & min handläggare på AF tog ett beslut att hon skulle kontaka FK, fråga vad som gäller ang avstämmningsmötet. För att det ska bli rätt! & sen ringa upp mig igen. Så nu är det beslutat att vi avslutar samarbetet med AF. Jag har nu varit sjuskriven i 3 månder, jag kan inte arbeta. Så finnns ingen mening med att vara kvar. Så FK kommer skicka ut en blankett till mig, jag fyller i den & skickar den tillsammans med ett sjukintyg till FK. & ska sjukanmäla mig idag.

Så får vi se, om jag får några pengar vet jag inte. Hon på AF ser inte varför jag inte skulle få det, men jag vågar inte hoppas på att det blir godkänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0