HTJ strular...

Hemtjänsten skulle ha varit här i 3 timmar idag.

Men har ingen personal, så hon var här 1 timme & hann inte ½ av det hon skulle. Så jag har fortfarande skitigt hemma. Ringde enhetsledaren efter, för att jag ska inte bli drabbad av det. Jag kan inte städa därför har jag HTJ, som gör de åt mig. Gör inte dom det så får jag trampa runt i skiten! Så nej tack!

Hon sa tvär nej första gången jag ringde, andra gången också om att får komma vid ett annat tillfälle. Men när jag sa att jag orkar inte städa, det är skitigt här hemma! Då så ordnade hon en av tjejerna ska komma i morgon. Men hoppas inte det blir på deras bekostnad så dom får jobba ihjäl sig! Det visar sig i morgon.

Idag diskade hon & hängde en maskin tvätt.

Varför kan inget flyta på?!?!?!?


Kommentarer
Postat av: sussi

De tyvärr så..De drabba kunderna :( Vet när jag jobbade så de som hade städ var prio längst ner. Vi fick ringa och säga att de får inge städa .. Men hos oss var de så att de som inte fick städ de fick vänta oftast till sin nästa ordinarie gång! Så sjukt tänk vissa hade bara var 14:de dag de fick vänta 14 dagar till .. De bra du står på dig!!!

2011-03-24 @ 20:34:22
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0