Blir inte smärtfritt denna månad heller

Åter en dag på soffan.

Är mycket öm i mina muskler framförallt i rygg & nacke. Så försöker skona kroppen genom att vila. Har gjort några fler armband efter lunch. Fick upp farten igår så då vart det några till idag. Annars har jag inte några planer för idag. Funderar på om jag ska lacka om mina naglar? Lackade dom för 1 v sen med det jag köpte & bloggade om. Det har suttit mycket bra! :) Så en vecka senare nu så behövs det förnyas.

Sen har jag dom där blanketterna som liggar över mig till FK & AF. Har eftersökt ett sjukintyg, men inte fått något? Så får väl ringa igen till V.C. Men lär se till att få iväg blanketterna om jag ska få några pengar denna månad! Men det kommer inte gå smärtfritt denna månd heller. Då jag mitt i perioden byter ersättning. Fr o m 10 feb t o m 28 feb ska jag få aktivitetsersättning & resten av perioden 1 mars t o m 11 mars sjukpenning.

Så får se hur det går?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0