Slaget mellan Nord & sydstatarna

Bättre sent än aldrig, så sitter jag nu vid datorn...
Har inte varit någon ordning på inläggen i helgen. Men det blir så ibland när kroppen säger en sak & huvudet vill något annat.

Kom iväg igår på slaget i alla fall, även om det vart lite sent. Men det gjorde inget, hann se gott & väl, träffa dom jag ville. Så det var riktigt trevligt!










Trots höga skotten & kanonen dom sköt med så låg hundarna vid mig & sov. Dom höjde inte ens på ögonbrynet. & då är det inte små smällar. Men dom är uppväxta med detta, så det märks så tydligt i dessa situationer då dom inte bryr sig....

Dock mådde jag inget vidare när jag sen kom hem! Migränen bröt ut & jag bara låg. Fick inte i mig middag förens vid kanske 23 tiden. Men kunde i alla fall sova sen, & gjorde det till mitt på dagen. Har därför tagit det lugnt idag. Nu är det ny vecka på gång, massa saker som händer, skolavslutningar.. Så ska försöka ladda...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0