Stukad för andra gången..

Nu ligger jag i sängen igen..

Vart inte så många timmar vaken tid idag.. Men lyckades få en del nytta gjort. Några bilder har jag dock inte kunnat redigera. Lite svårt att sitta vid datorn igen efter att ha stukat handen igen. Den hade precis läkt efter fallet ifrån hästen. Kunnat vara utan ortos 2 dagar & börjat belasta den lite mer.

Så när jag var ute med hundarna igår, Bazze tänker rusa efter en katt, jag står mitt emellan dom. Tänker fånga Bazze i farten i nackskinnet. Det som händer är att han springer rakt på min hand som böjs alldeles för mycket. Så några blommor kunde jag inte plocka. Kunde inte ens greppa något med handen.. Tårarna rann av smärta!

Så nu tillbaka på ruta ett, undrar hur lång tid det tar denna gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0