Mot apoteket

Nu äntligen får jag tid till att hämta ut avmaskningen till Tarzan. Sen måste jag hämta ut mina mediciner till mig själv också. Dom räcker bara tills imorgon. Så i sista minuten verkligen!

Har haft en skit natt! Sovit jättedåligt!
Vaknade illamående, svettig, det tog 2-3 timmar att kunna somna om igen. Illamåendet släppte inte förens efter jag fått tablett mot illamående av Lisa. Hon är en ängel..

Så lite sliten kan man säga, efter alla nätter nu på raken som jag inte har sovit någe bra.

Men men, det är bara att kämpa på. Lägg mig tidigt ikväll.. Ska förbi stallet på vägen hem. Hundarna får springa lite..


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser att du har fullt upp du med.Tänkte bara lämna ett avtryck o skicka med en stor varm kram mitt i eländet .Önskar dig en egen John blund kramen

2011-06-08 @ 08:51:50
Postat av: Anna D

Ja du, man märker inte hur himla viktig sömnen är förrän man blir utan.

Krya på dej!

Kramar!!

2011-06-08 @ 09:42:03
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0