Imorgon gäller det..

Sitter med nattmackan i ena handen, ska lägga mig i hyffsad tid. Ja i alla fall för att vara mig.

Har tagit en skön kvälls promenad, var väldigt ljummen kväll, frös inte som jag gjort några kvällar nu. Väldigt skönt! Underbart att komma ut, man får känna alla dofter, tystnaden som är runt omkring.

Min hand gjorde mycket ont efter att ha pysslat idag, annars är den lite bättre. Men känner av det mer i vissa rörelser, när jag ska vrida handleden & när jag anstränger den mer.

Så att pyssla var inte det omptimala. Men å andra sidan var det en mysig stund tillsammans med Sofia. Så tar gärna det. Jag har ju min ortos på mig :)

Imorgon väntas ett möte också med biståndshandläggaren för HTJ, enhetsledaren för HTJ gruppen jag tillhör & en av mina kontakpersoner kommer vara med. Ska bli skönt att gå igenom allt! Så hoppas vi komemr fram till någon lösning som passar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0