Stretade emot kroppen idag igen!

Trodde inte jag skulle komma iväg idag.

Gick upp lagom till julkalendern började, när Jonne åkte till jobbet. Men somnade ganska snart om itgen.. Sov fram tills 11.30, hundarna hade försökt få upp mig ett tag.. Men det bara gick inte!
 
Kroppen skrek vila!
Men tog ett beslut om att åka i alla fall, det kanske gick över om jag kom igång lite? Men kom aldrig igång i kroppen, huvudet bultade hela tiden & det värkte ifrån ryggen. Gjorde dom äreenden som jag tänkt mig. Köpte ett par julklappar, köpte sista presenten till Elin & solade solarium. Men inte ens det gjorde att jag kände mig bättre i kroppen :(

Väl hemma igen, när jag fått lite mar i magen så vilade jag på spikmattan. Det släppte någopt, men var tillbaka lika fort igen.

Då Elin fyller år & jag planerat att åka dit, så genomförde jag det. Det bjöds på glögg, kaffe & fikabröd.. GRATTIS IGEN ELIN PÅ FÖDELSEDAGEN♥

Men nu är min kropp slut!

Nu är det sängen som gäller & tänker sova tills jag vaknar & inte somnar om igen! Måste kroppen låta vila om jag ska orka fira jul.
Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0