Ibland har jag inget val...

Orken har inte funnits att blogga..

Tänkte skriva några rader till att börja med nu...

Igår hade jag en mycket tuff dag, kom inte upp eller igång förens sent på eftermiddagen. Men för att kunna vara lite social så låg jag på spikmattan så jag kom upp, för att ta en varm dusch. Sen var jag "igång". 

Så vi fick en trevlig eftermiddag & kväll tillsammans. Kan berätta mer om den sen..
Kanske till och med visa lite bilder..

Nu ska vi snart äta.. Är inte särskilt hungrig, men vet att jag behöver. Gott är det alltid, så ser fram emot det.

Övrigt idag har det varit en lugn dag, har tagit extra smärtisar. Vart lite orolig först när dom inte ville hjälpa. Vill inte behöva åka in för att få hjälp att häva smärtan. Men det verkar som om att dom har tagit nu. Så fortsätter dagen i samma tempo, tar det lugnt, vilar så gott det går.. Så jag inte blir sämre.


Hoppas du har haft en bra helg & söndag så här långt?...


Kommentarer
Postat av: Anna D

Jag är också inne i ett sådant där skov nu. Mycket smärta och ingen aptit.

Tur att dina tabletter hjälpte lite iaf. Sjukhuset är ju inget man ser fram emot.

Krya på dej, ha en fin ny vecka och ta det lugnt.



Kramar!!!

2011-08-22 @ 01:11:30
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0