Sol på positiva dagen!

Ska snart ringa Lisa för att tala om att jag är vaken & hon hämtar mig...
Vad vi ska hitta på idag vet jag inte, gissar att det blir något uppe vid stallet... Det är ju underbart väder ute idag, så det måste man passa på att njuta av..

Idag är det positiva dagen!
Jag tycker jag är positiv varje dag. Men det kanske är bra att det finns en sådan dag, för det är nog många som behöver bli påminda om det.

Skriv gärna någon positiv kommentar, efter ni har läst här :)
Intressant vad andra tycker är positivt!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Ruedee Johansson

Idag njöt jag av att köra genom det vackra o soliga vädret vi hade idag, löven var gula o röda o himlen var blå o inte ett moln syntes till, är det positivt? Det tycker iaf jag

2010-09-30 @ 19:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0