Rensar & sorterar bland allt skit!...

Rensar.. Har en låda i shiffonjen som det är så mycket skit i! Det är as tung bara att dra ut & en säkert en massa som jag inte behöver, men tänkt att bra att ha eller tar tag i det sen..

Men nu ska skiten bort! Vill ha ordning i lådorna.. Just nu ser det ut som kaos, men allt är sorterat.. En hög släng, sen ligger det i högar så jag vet vart jag ska lägga eller sätta in det i pärmarna... Men tar en vilo paus emellan.. Jag har även soterat in lite papper röarande FK, AF, remissvar etc... Har strukturerat om för ett tag sen, men blev inte klar. Det är ju så sjukt mycket papper att hålla reda på! Så det gäller då att man har någon sorts ordning. Och den kan alltid förbättras ;)

Sen ska ju hundarna vara där jag är & springer i alla papper som ligger på gollvet.. Hmm!! Dom är ju för goa... ;)



Kommentarer
Postat av: sussi

Jag har en pärm där jag satt in alla kopior på sjukintygen och en pärm där jag satte in alla papper på utlåtande på ala utredningar kurser osv. Och en som jag har alla försäkringsärenden i. Har ju bråka med Fkassan i 5 år bla och afa lika länge.

2010-11-14 @ 13:41:05
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0