Mitt hem förfaller!

Försöker, har fått lite frisk luft genom att rensa upp lite efter hundarna på baksidan. Pratade med Elin när jag var till brevlådan.

Har tagit extra smärtisar, men det hjälper inte riktigt tycker jag :(
& jag vet inte hur jag ska finna någon ork att ta hand om mitt hem?! Det förfaller här hemma! Jag har insett att jag kan inte ha det så här & måste se till att jag får någon hjälp. Så det blir rutin på saker & ting & jag kan få lägga min energi på saker som ger mig mer energi tillbaka!

Jag har snälla vänner som hjälper mig när dom kan. Vilket jag är oerhört tacksam för!! Men dom har sitt eget & kan inte springa här hos mig i tid & otid...

Får se om jag kan få en tid hos min läkare när jag har telefontid med henne imorgon?

Ska försöka koka soppa på en spik nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0