Fått mer ny energi idag!

Nu börjar klockan bli mycket, dax att lägga sig i sängen.
Har bott på soffan i fem dygn, men i natt har jag bestämt mig för att sova i sängen, så har nu tagit bort täcke & lakan ifrån soffan.. Med tanke på att jag inte sov på 3 dygn låg jag på soffan framför TV. Trots att jag sov så mycket i måndags fick jag sova massor natten till ons, hela 12 tim. Var snopen själv!

Idag har det varit en bra dag! Har varit på en skön promenad med hundarna... Friska sköna vindar var det ute & frisk luft fick vi! Nu har jag lackat naglarna, svarta & fina! :)

Ska nu titta efter Tarzan & se om han behagar att komma in, han brukar ligga på framsidan i sin korg & hålla utkik... Så när jag kommer pratar han med mig, sträcker på sig, går in själv eller så får jag lyfta honom, klappa honom är ett måste innan han kan gå för att äta innan han sover för natten...

Känner nu lite hunger.. Hmm.. Vad ska jag ta för att stilla den? Svårt den här tiden på natten! Men kan inte lägga mig hungrig, för vet att jag tills lut får kliva upp ändå & göra mig något att äta...
Jag får gå ut & rota lite för att se vad jag har...

Natti natti...


Kommentarer
Postat av: ElinLouise

sv: hihi de tycker jag med ;)

riktigt NÖJD :D



har du läst mitt sms?

PUSS

2010-11-04 @ 11:34:28
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0