Backade några steg efter...

Just nu fungerar inte mina rutiner riktigt som ni kanske är vana vid.

Jag fick inte sova något natten till fredag, då jag firat min födelsedag. Trotts att jag inte gjorde något utan i stort sätt satt på en stol så vart det för mycket. Värken var så påtaglig att jag inte kunde slappna av & fick därför inte någon sömn.

Så igår var jag som en zombi.. Kunde inte sitta upp alls, försökte sitta en stund vid datorn, men det gick helt enkelt inte! Det gjorde för ont!

Efter ha återhämtat mig lite efter i torsdags igår & låg på soffan i ryggläge hela dagen. Så var Ruedee & hennes barn förbi idag, hjälpte mig att äta upp lite smörgåstårta som är kvar. Hon behövde låna mina dator, då passade jag på att få hjälp med att vattna några rabatter som inte regnet kommer åt...

Fick ett blodsockerfall som jag aldrig har upplevt så jobbigt förut. Kände mig lite illamående först, sen kom det som ett slag i ansiktet! Jag kallsvettades & var yr. Sen försvann det & kom tillbaka efter 5 min igen. Var orolig först att det hade med operationen att göra, men det har gått så pass lång tid nu att risken för en blödning är liten. Magsjuka hade inte heller varit någon hit! :S
Men efter ha petat i mig lite smörgåstårta ett par kakor & ett glas saft så tog det ca 40 min så var jag på banan igen =0)

Vet inte om det var att jag tagit oxynorm & det hade gått några timmar sedan jag åt något? Har inte hänt förut, men det kan ju var en kombination av olika saker...

Nu har Ruedee åkt hem & jag ska lägga mig på soffan i ryggläge för att ta igen mig lite..

Mina hundar är fantastiska!!
Dom förstår att deras matte inte är OK. Så dom begär ingenting av mig heller mer än att få kissa & få mat. Kollar till mig ibland att jag andas. Mina änglar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0