En ny vecka, en speciell på många sätt!

Så blev det en ny dag & en ny vecka..

Det är mycket som händer denna vecka! Två av syskonen slutar skolan & får sommarlov, en kusin tar studenten & ett bröllop till helgen. Så nu samlar jag krafter för att orka vara med på dessa roliga händelser i veckan.

Idag blir en dag som jag bara tänker vara. Det blev för mycket under helgen, så min kropp säger ifrån nu. Det är svårt men jag vet att det är bäst att lyssna på den.

Sen måste man ju handla & dyl, så det får jag försöka planera in emellan någonstans.

Nu ska jag ringa el giganten, för att kolla om min kamera har kommit.. Dom står inte så högt i kurs hos mig just nu!!.. Mina erfarenheter är bara strul med dom. Dom säger en sak & gör en annan. Verkar inte ta deras jobb på så stort allvar!?

Det är i alla fall min uppfattning, eftersom dom inte håller de dom lovat. Så dit tänker jag inte gå mer. Nu ska jag bara ha min efterlängtade kamera jag fick när jag fyllde år. Ja som jag inte har, vill ju ha den nu när det blir skol avslutningar, student etc... Men det verkar inte se så ljust ut just nu. Vi får se vad dom säger...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0