Nu fungerar den inte alls!

Om ni undrar vart jag har tagit vägen så är det min dator som inte vill!

Nu startar den inte alls!! Så nu passar på att skriva lite när jag har tillgång till en dator.
Har haft ganska bra dagar nu. Har kunnat tagit kortare promenader med hundarna. Mycket skönt att få komma ut, känner mig fri som en fågel. Det har varit en mycket lång tid nu som jag inte har kunnat röra mig mer än väldigt begränsat. Även om jag inte kan ta de längre promenaderna än så är det bara underbart att veta att jag kan!
Har precis kommit in från en promenad nu, druckit en kopp te med Fille. Njuter i massor!!
Känns mycket konstigt att jag inte har kunnat blogga, när jag har försökt så har jag blivit avbruten mitt i då datorn stängt av sig! Nu när jag ser min dator så blir jag bara arg! Vet inte vad det är för fel på den?.. Det startar med sen är det något program den inte hittar?
Teknikens värld, det är väl inte min starkaste sida. I alla fall inte när det gäller att förstå sig på dessa problem med datorer. Det får jag lämna till någon som kan. Men vet inte hur lång tid det kan ta innan jag har fått den fixad? Hoppas det inte tar allt för lång tid. För jag saknar att inte kunna blogga & läsa andra bloggar. '
Men nu ikväll ska jag försöka komma ikapp lite det jag har missat & det jag inte har kunnat blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0