Rendezvous 30/6 - 9/7 2010

Det är svårt när man har varit borta ett tag ifrån bloggen, det finns så mycket att skriva om. Men jag vet inte vart jag ska börja..? :S

Har massa bilder jag vill visa också...

Jag har ju bla varit på semester i norrland på ett rendezvous. Det var helt underbart på många sätt. Fint väder, vacker natur, roligt sällskap, god mat, massa skratt, fyllt av äventyr etc etc...

Det finns så mycket att berätta om den resan & stället vi var på, men då skulle det bli för långt inlägg så ingen skulle ha orken att läsa till slutet.

Men tänkte dela med mig av några bilder där ifrån. Tipin vi bodde i..



Detta skulle föreställa mitt & Lisa´s begravningståg, det vart inte lätt när Lisa säger att vi måste se allvarliga ut..

 

Hårtvättning, som tur var det första & sista gången. Resten av tiden kunde vi doppa oss i sjön.
Pappa njuter av att plåga mig, när han häller kallvatten i håret...


Fruktstund på fredagskvällen med hela trappers gänget inne på Saloonen Grizzly


Max alltid med såklart våran lägerhund, tar alla chanser han får att fånga pinnar.
Husse hade inte lätt att göra mål på honom..


Mr Tiff (dögrävar´n) & Gus River (prästen) in action..
På dagarna var det öppet för turister & då kunde man träffa på dessa 2 figurer.






Hela gänget samlat runt läger elden på kvällen


På tisdagen var vi på bäversafari.. Helt otroligt vad dom kan göra & vilket jobb!






Det var såå vackert i denna skog! Jag & Martin syns på bilden




"Bill & Bull", bad dom gå ur bild.. Syns vi? nej jag ser inte dig. Nej då kan vi inte synas nu...




En trött Max




Vi gjorde en utflykt till häxberget där man brände häxor på bål..
Mycket speciell upplevelse!




På torsdagen besökte vi en djurpark för att få se dom vita lejonen... Så coola!


Den vita tigern var såå häftig!


Jag fick en kontakt med den vita..
Vilket det finns ett video klipp på som jag hoppas på att få tag i..


Här höll Mr Tiff  till...


Utsikten var inte så dålig därifrån heller..


Här kan ni se saloonen Cimmaron i bakgrunden & det andra är Gus Rivers bostad


Saloon Grizzly




På vägen hem så passade vi på att hälsa på ett par vänner & hans husdjur...
Det är en pyton orm på 25 kg jag har runt halsen..




Sen hans albino kompis.. Något mindre, men sas vara bitsk


Nu har jag gjort ett försök i att ge er en känsla & inblick om vad jag har gjort, det är svårt... Fråga gärna om ni undrar.. Detta är ett axplock ur allt som finns. En helt fantastisk resa, bortom allt vad som heter bekvämligheter, klocka hade jag inte på mig under hela tiden heller. Så levde fullt ut i nuet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0