Hjälpmedel, det finns ALLT!

Idag skulle jag göra ett ärende på datorn bara, men fastnade här sen..

Gick ut på EDS riksförbundets sida som jag inte har varit på på evigheter! Tänkte kolla runt lite, det är alltid något nytt man hittar.
Jag klickade på länkar som har lagt ut vidare till en butik som ligger i Stockholm, men även finns på nätet. Dom har HUR MYCKET som helts vad det gäller ifrån hjälpmedel till mun, telefon, möbler, värme vantar, kläder etc...

http://www.uriform.se/default.asp

Mina favortiter!


Sakletare
Hur bra kan det inte blir?! Detta måste rädda livet på många, man fäster nyckelringarna på olika saker som nyckel, plånbok, de man vill sen kan man söka efter sakerna. Den har en räckvidd på 30 m lägger man bort kontrollen så piper även den.


Massage
Dessa är ju sååå sköna! För fötterna..


Fårskinnstofflor
Hur underbara ser inte dessa ut att vara, finns från stl 33-47

Nackkudde fylld med kösbärskärnor
Den finns 4 st färger, man värmer upp den i mciro eller ugn, kan även kylas med.
Kan det vara bättre för oss med värk?! NEJ! :D

Bälte
Underbart för ryggen när man har ont, samma som innan kan värmas eller kyla.


E1059, Handledsstöd för tangentbord, 260:-
Handledstöd
Finns i 2 st färger, värmer eller kyler.

Pennförtjockare
det har jag letat efter, men det har dom slutat med i vanliga bokhandeln tex.
Men nu hittade jag det :D


Okrossbartgals
När man är som jag tappar kraften i händerna så är ju detta toppen!

Gå in & titta på sidan dom har ALLT! Inte allt för dyrt heller, man slipper åka iväg & kan beställa hemma. Du får hämta ut det på ditt postombud eller om du betalr lite extra får du det till dörren.

Finns något för ALLA!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, tack för tipset! Detta ska utforskas :)

2010-01-18 @ 18:06:33
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0