En dag ute i snön med hela gänget..

Torsdag

Det var tungt igår när jag vaknade med tanke på dagen innan..

Men det är ju så, så är inte förvånad.. Jag kom inte igång förns mitt på dagen då Jennifer ringde, hon skulle ha ringt efter hon lämnade på dagis, men som tur var så gjorde hon inte det.. För då hade jag verkligen inte vaknat. Hon föreslog att vi skulle ta en promenad tillsammans.

Jag nappade, trevligt med sällskap.. Så hon kom hit efter hon hämtat L på dagis & så gav vi oss iväg.. Men det tog en stund, 3 hundar, en L som ville åka pulka & så vagnen som skulle med. Lite att hålla reda på! Men vi kom iväg & vi tog oss runt. Det var riktigt skönt ute, jag hade definitivt klätt mig för varmt! Men bättre det än åt andra hållet. Vi tog det lugt, vilket var bra för min del. Annars får jag sådana smärtor..
Vi försökte hålla oss på vägen, för när det är så här mycket snö är det svårt att ta sig fram även med vagn.


Här är gänget... L har somnat, han höll på göra det i pulkan men vi flyttade över honom innan.


Här är godbiten! Han ligger så gulligt med händerna ♥

Vi tog en snabbfika efter, men när dom hade gått så lag jag mig på soffan för en liten vila. Jag vaknade 2 ½ timme senare, kl var då 18.30. Då kan man säga att man är slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0