Min fredag, avslutade den med Let´s Dance

Bör tänka på refrängen nu..

Huvudvärken börjar bli ett faktum! Har inte hänt mycket idag, kom inte upp ur sängen förns klockan var 11.30, sen somnade jag om efter jag fått in mig min frukost. Kunde helt enkelt inte hålla ögonen öppna. Så vaknade upp igen vid 15.45.

Är spänd som en fiolsträng i ryggen, har ingen cirkulation eller syre i musklerna.. Så sammanfattningsvis ont!

Så vad ska jag säga, har spenderat större delen utav dagen på soffan.


Kollade på let´s dance, men kände mig ofokuserad.. Hade svårt att hålla koncentrationen helt enkelt. Vart ledsen när Rabih åkte ut! Tyckte det borde ha varit Marcus Birro istället. Carin (på förkväll) hade rätt när hon tippade på vilka som skulle stå på scenen ikväll, men även dom som skulle ligga i topp 3. Hon är där på genrepen & antecknar, sen säger hon vad hon tror på fredagens förkväll, vilka som ligger i toppen & botten.

Man njuter när Claudia & Mattias dansar, dom ser ut att vara proffs.  



Hoppas på en bättre dag i morgon & att jag ska orka göra någonting då. Har tillbringat så mycket tid hemma nu på sista tiden & inte orkat pga av värk & trötthet. Ge mig lite energi tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0