Vart tar dagarna vägen??

Nu har det gått ett dygn sen sist..

Förstår inte egentligen vart dagana tar vägen? Dom känns så långa när jag vaknar, sen är det eftermiddag, kväll & dax att sova för att vakna till en ny dag med nya möjligheter...

Känns inte som om jag har gjort mycket idag.. Men det har jag ju, gick en sväng med hundarna i solen, dammsög upp allt hundhår.. Kratta upp gräset på baksidan efter jag klippte för några dagar sen.. Som nu är dax att klippa igen.. Så ska göra ett försök i morgon.

Pysslat om hundarna, fästingarna har börjat vakna till liv, men det var sent i år! vilket inte gör mig något alls! Det har i stort sätt inte varit några alls =0)
Men nu efter regnet kom så har dom haft en del, så nu har dom fått frontline.

Fick tag på sjukhuset idag, så nu är dubbelbokade OP tiden avbokad! =0)
Slipper tänka på det mer..

Nu ska jag se om Tarzan är hemma & vill komma in. För känner att det är dax att lägga sig ner & vila min kropp. Blir nog en stund på spikmattan! Efter jag har läst några sidor i boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0